5-6 вересня в Києві відбулася знакова подія для українського ринку приватних торгових марок – 16-та Міжнародна конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід». Захід зібрав понад 550 представників роздрібних мереж, виробників та інших учасників ринку. Асоціація регіональних мереж (АРМ) прийняла участь у конференції у якості офіційного партнера надавши свою експертну оцінку поточної ситуації та практичні рекомендації.
В рамках конференції Андрій Гавриленко, комерційний директор АРМ, акцентував увагу на нових можливостях для українських виробників, які прагнуть потрапити на полички українських роздрібних мереж. Він підкреслив, що АРМ не просто об’єднує мережі, а й створює ефективну платформу для взаємодії всіх учасників ринку. Завдяки цій синергії, виробники отримують можливість укладати вигідні угоди з роздрібними мережами, що є ключем до успішного розвитку бізнесу.
АРМ позиціонує себе не лише як об’єднання мереж, а й як потужний інструмент для розвитку бізнесу. Задача асоціації — забезпечити ефективну взаємодію між виробниками та ритейлерами, що сприяє укладенню вигідних угод. Наш спікер зазначив, що принципи відкритості, прозорості та відповідальності перед споживачем є основою діяльності АРМ.Ця платформа прагне не тільки до співпраці, а й до покращення якості сервісів та доступності товарів. Вона активно працює над новими ідеями та рішеннями, що дозволяє адаптуватися до швидко змінюваного ринку.